Hogyan lehet csökkenteni a hüvelykujj ízületi fájdalmakat, A hipermobilitás-szindróma


Túlerőltetés és gyulladás is okozhat alkarfájdalmat

Rándulás, húzódás — nem kell, hogy fájjon Rándulás, húzódás — nem kell, hogy fájjon Ha egyenetlen, göröngyös talajon járunk vagy futunk, tipikusan a rándulás és húzódás hétköznapi veszélyeinek vagyunk kitéve — hiszen amikor véletlenül lábunk külső oldalára helyezzük testsúlyunkat, az egész testtömegünk bokánk külső szalagját nyomja. Így máris kész a baj, és valószínűleg csak a mihamarabbi fájdalomcsillapításra leszünk képesek gondolni.

A rándulás vagy húzódás könnyebben bekövetkezik, mint hinnénk: elég, ha hirtelen irányt vagy sebességet váltunk futás vagy gyaloglás közben; elesünk és rosszul érünk földet; vagy nekiütközünk valaminek.

hogyan lehet csökkenteni a hüvelykujj ízületi fájdalmakat

Mégis mi a rándulás és a húzódás? A húzódás izomsérülést jelent, melyhez nem szükséges ütés vagy direkt trauma, hiszen közvetlen külső behatás nélkül következik be.

Ha az igénybevétel nagyobb, mint az izom teljesítőképessége, akkor húzódás alakul ki. Rándulás során túlzott erő nehezedik az ízületre — ennek hatására az ínszalagok megfeszülnek, csavarodnak, de akár el is szakadhatnak.

A rándulás gyakori helye lehet a térd, a boka, a csukló és a hüvelykujj.

hogyan lehet csökkenteni a hüvelykujj ízületi fájdalmakat

Ilyenkor duzzanatot, fájdalmat és beszűkült mozgást tapasztalhatunk, de akár vérömleny is keletkezhet a sérülés nyomán.

Mit tehetünk, ha már kész a baj? Rándulás esetén fásli, jeges borogatás, felpolcolás segíthet csökkenteni a fájdalmat az azonnali kezelés keretében.

hogyan lehet csökkenteni a hüvelykujj ízületi fájdalmakat

Fontos, hogy amellett, hogy kíméljük az érintett ízületeket, később folyamatosan próbáljuk terhelni is azokat, valamilyen óvatos mozgásforma során. Készítmény don glükózamin gyors megoldást jelenthet a rögzítés, tehermentesítés, kímélet, jegelés, rugalmas pólyázás és felpolcolás.

hogyan lehet csökkenteni a hüvelykujj ízületi fájdalmakat

Nagyon fontos, hogy a pontos diagnózis felállítása érdekében forduljunk a megfelelő szakemberhez, aki így megállapíthatja a sérülés súlyosságának mértékét, illetve a terápia pontos mikéntjét is, legyen szó bármilyen sérülésről! Győzze le a fájdalmat — gyorsan, kényelmesen és egyszerűen!

Tavasszal az időjárási változások hatására és a téli, mozgásszegény hónapok után a hirtelen megnövekedett fizikai aktivitás és fokozódó igénybevétel miatt sokan panaszkodnak sajgó ízületeikre. Méz és fahéj A méz és az őrölt fahéj kombinációja hatékony segítséget nyújt a kézfeji arthritisz kezelésében.

Retard kapszula formájának köszönhetően akár 12 órán át is képes hatni, hiszen hatóanyagtartalma hosszan szívódik fel, így segítve igazán eredményesen a sport- és mindennapi sérülések fájdalmain.